Rozdział 3

~~~~Charlie~~~~~ Spojrzała się na mnie z tym swoim ślicznym uśmiechem. Podeszłem do niej i powiedziałem... - Hej, obiecałem że się je...

~~~~Charlie~~~~~

Spojrzała się na mnie z tym swoim ślicznym uśmiechem. Podeszłem do niej i powiedziałem...




- Hej, obiecałem że się jeszcze spotkamy - ledwo wypowiedziałem te słowa, a ona już się do mnie przytulała. No i czego ja się tak bałem.. już wiem tego uczucia, ono mnie prześladuje. Dlaczego tylko przy niej coś takiego czuje. Przecież tak dużo rozmawiałem, przytulałem już dziewczyn...a tylko jak z nią jestem czuje coś niezwykłego..
- Hej Charlie, ten twój kolega w szpitalu to Leo?- zapytała z podekscytowaniem..
- Tak..- odpowiedziałem pewnie..
- A co się z nimi dzieje?.. to znaczy z Leo i Klaudią? - czyli tak ja przypuszczałem jeszcze nikt jej nie powiedział...
- Klaudia ci powie....
- A ty coś wiesz - była zaskoczona..
- Tak .. Leo mi już mówił..- powiedziałem prawdę, nie mam potrzeby kłamać..
- No to mów mi szybko..ja nie wiem co się dzieje..oni są razem? - jaka ona uparta i ciekawska...
- Klaudia później ci..
- Nie Klaudia , ty wiesz więc mi mów szybko! - przerwała mi..
- Uparciuch !!
- Wiem taka moja już natura- zaczęła się śmiać- no a ty mów szybko- dokończyła. Spojrzałem na Leo i Klaudie ale oni cały czas się przytulali i rozmawiali, nie słyszałem o czym. Dobra chyba mnie już nic nie uratuje , wiec zacząłem jej tłamaczyć. Powiedziałem jej wszytko to co kumpel mi powiedział. Ominąłem tylko historie z chłopakiem blondynki , pomyślałem że powinna jej to powiedzieć ona sama, no bo jakby nie patrząc to osobista sprawa..nie będę się wtrącać. Słuchała tego wszystkiego bardzo uważnie. Gdy skończyłem opowiadać, zaczęła..
- Leo to bohater! - krzyknęła, no i oczywiście usłyszał to Leo z Klaudia , zaczęli się śmiać. Podszedł do Martyny i spytał..
- Ja bohaterem? Dlaczego? - udawał jakby nie wiedział o co chodzi. Lubi słuchać, jak ktoś o nim mówi..i to jeszcze same dobre rzeczy..rozumiem go w przeszłości dużo przeszedł..
- No bo wiesz uratowałeś ją - powiedziała z lekkim strachem. Przytulił ją, mocno za mocno. Poczułem zazdrość nie wiem dlaczego. Żeby się uspokoić i już na nich nie patrzeć, podszedłem do rannej. Wkońcu dla niej tu jestem....

~~~~~Klaudia~~~~~

Leżałam na łóżku i patrzyłam się jak Leo przytula moją koleżankę. Była szczęśliwa, bardzo. Nagle podszedł do mnie blondyn..
- Cześć jestem Charlie - przedstawił się chyba grzecznościowo, no bo przecież wiedziałam jak ma na imię mój idol..
- Wiem - uśmiechnęłam się - ja jestem Klaudia - przytuliłam go..wreszcie..
- Tak wiem - uśmiechnął się nadal mnie przytulając..tylko skąd wie jak mam na imię ..
- Jak to? Skąd ty wiesz? - no chciałam się przecież dowiedzieć...
- Na jak to o głównej bohaterce mam nie wiedzieć... A tak dokładniej Leo ...chyba dalej już nie muszę mówić..
- Nie nie musisz..- no jasne..to było pewne że wszystko mu powie..
Gdy mój idol z Martyna już do nas podchodzili, Charlie pocaławał mnie w policzek i życzył szybkiego powrotu do zdrowia. To było piękne.. Leo gdy zobaczył jak Charlie mnie całuje, posmutniał i to wyraźnie. Nie wiem o co mu chodziło no ale może się dowiem .
- A propo zdrowia to kiedy cię wypisują? - zapytała Martynka.
- Jutro z rana już powinni - odpowiedziałam z uśmiechem na twarzy..
- To może wszyscy po ciebie przyjdziemy? - zaproponował Leo..
- Nie nie trzeba pewnie macie jakieś plany na jutro i wogóle. A ja sobie dam radę sama z mamą - przecież nie chciałam żeby przeze mnie marnowali pół dnia.
- Ja i tak przjdę..ja muszę - szybko odpowiedział mój bohater.
- Ja też przyjdę, mnie się tak łatwo nie pozbędzięsz - zaczęła się śmiać Mati
- Ja też przyjdę - dodał Charlie ..
- No dobrze jak chcecie ale nie musicie, na prawdę dam sobie radę - powiedziałam z uśmiechem ..
- Musimy..- powiedział Leo- a przynajmniej ja muszę..
Zdziwiły mnie te słowa, ale się cieszyłam. Nagle z nikąd weszła do pokoju pielęgniarka..
- Koniec na dziś odwiedzin, jest już późno..- wszyscy posmutniali włącznie ze mną - no ale nie bądźcie smutni a ciebie - pokazała na mnie palcem i się uśmiechneła - słyszałam że jutro już na pewno wypisują.
- Dziękuje- odpowiedziałam szczęśliwa.
- Za 5 minut was tutaj nie widzę - zaczęła się śmiać a my razem z nią, po chwili szybko wyszła.
Wszyscy stali nieruchomo, jakby odpłynęli gdzieś myślami.

~~~~~Martyna~~~~

Pielęgniarka wyszła śmiejąc się. Miała powalający smiech , taki głośny i wogóle ale oczywiście bez urazy. Spojrzałam na chłopaków stali zamyśleni i to bardzo. Podbiegłam do Klaudii, przytuliłam ją mocno, nie odzywała się , postanowiłam przerwać tą ciszę.
- Cieszę się że cię jutro wypisują wreszcie pogadamy normalnie - powiedziałam bardzo szczęśliwa.
- Tak ja też się cieszę.
- Musisz mi wszystko opowiedzieć, jak dokładnie było z Leo i wogóle gdzie twój chlopak . Przecież on tutaj powinien być z tobą i cię wspierać-  byłam szczerze zła na niego. On cały czas chodził za nią a gdy go trzeba to nigdy go nie ma.
- Tak jutro ci wszystko powiem - powiedziała ze smutkiem w oczach. Z jej ślicznych, dużych , niebieskich oczu poleciały powoli łzy...
- Klaudia co się stało - nie wiedziałam co jej jest, coś źle powiedziałam - boli cię coś - tylko żeby jej się nic nie stało.
Nagle Leo do niej podbiegł i ją przytulił, pocałował ją lekko w policzek i powiedział cicho że jest jego księżniczką i żeby się nim nie przejmowała. Kurde to coś jest nie tak w ich związku? Coś mi tu nie pasowało jestem jej przyjaciółką, jesteśmy BFF , znamy się bardzo długo, a Leondre, który zna ją zaledwie 2/3 dni wie więcej ode mnie o życiu mojej przyjaciółki. Byłam zdenerwowana.. może ona mi nie ufa? No jasne tyle lat spędzonych razem a ona mi po prostu nie ufa. Spłynęła mi łza gdy w tym momencie Charlie mnie przytulił.
- Dlaczego płaczesz księżniczko? - zaytał widząc moje łzy.
- No bo... ona mi nie ufa - moich łez na policzku przybywało..
- Ona ci ufa, tylko nie ma siły teraz mówić ci wszystkiego tym bardziej że jest w szpitalu i nie płacz już proszę cie-powiedział, ocierając mi łzy.
Przestałam płakać przecież to i tak nic nie zmieni, nie zmieni tego że mi nie ufa. Charlie przy najmniej jest szczęśliwy, nie mogę teraz płakać.. dla niego, dla mojego idola. Ktoś wszedł do pokoju, była to mama Klaudii. Jest to osoba bardzo miła, średniego wzrostu.
- No dzieci niestety musicie już iść, Klaudia musi wypocząć, ale jak chcecie możecie przyjść jutro - uśmiechneła się miło i podeszła do Klaudii. Przytuliła ją i usiadła obok niej na krześle.
- Tak przyjdziemy na pewno - oznajmił Leo, żegnając się z Klaudią.
 Nie wiem nawet skąd tak szybko tam też się Charlie pojawił, nie spostrzegłam kiedy ode mnie odszedł. Stałam nieruchomo jakby mi nogi przyklelili do podłogi. Patrzyłam się na nich , jak się przytulają, dziwnie się poczułam. Spojrzała się na mnie smutnie, czekała na mnie. Chciałam do niej podbiec i ją przytulić ale się zawachałam, przecież ona mi nie ufa. Zrobiłam to co najlepsze... uciekłam.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Hej 😘 i jest następny rozdział 😊
Komentujcie bo na prawdę każdy komentarz jest dla mnie ważny 😉 i piszcie czy chcecie takie rozdziały czy dłuższe 😘





You Might Also Like

41 komentarze

  1. Fajna perspektywa trzech osob. Spójne, ciekawe opowiadanie. :-) Życzę Ci, zeby szło Ci tak dobrze jak dotąd! :-)

    www.paniyoanna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie napisane! Czekam na kolejny post.
    Zapraszam do mnie paaula-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Jesteś niesamowita <3

    http://liikeeme.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. twój styl pisania jest ciekawy, intrygujący. czekam na kolejną część! ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny styl pisania :D

    bluebae.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. ej czemu skończylaś w takim momencie... to nie fair... ja chce więcej !!!!!!!!!!!!!! love you :*

    OdpowiedzUsuń
  7. jejciu czekam na dłuższe! super piszesz ;3
    pozdrawiam i obserwuje,
    http://frydrychmartyna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. świetny rozdział, opowiadanie zapowiada się bardzo, bardzo interesująco. długość rozdziału odpowiednia, czyta się szybko i przyjemnie, a to ważne da czytelnika ;) bardzo podoba mi się zawarta w rozdziale perspektywa, widać że masz pełno kreatywnych pomysłów :) życzę dużo weny, wiem że przydaje sie podczas pisania, sama trochę piszę, to świetna sprawa :)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. świetny rozdział :D pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajnie,że sama piszesz,ja bym nic nie wymyśliła:D
    http://truskawkowyswiat123.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetnie piszesz, ciekawa historia. Czekam na ciąg dalszy. :)

    OdpowiedzUsuń
  12. twój styl pisania jest ciekawy, intrygujący. z niecierpliwością oczekuję na dalszy przebieg wydarzeń :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo ciekawe piszesz, oryginalnosc i spojnosc jak widze to Twoje mocne strony :) Super!

    OdpowiedzUsuń
  14. Dziękuje bardzo że dałaś ten post bo go kocham życiem ♥♥♥♥♥Uwielbiam Charlie ♥♥♥
    Fajny post :)

    OdpowiedzUsuń
  15. jestem tu pierwszy, raz, ale przyznam, ze bardzo mnie zaciekawilas. twoj styl pisania jest genialny!

    http://shawtyqueen.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Jestem pod wrażeniem! Zazdroszczę Ci takiego pisania . To jest piękne! *.*


    sisterschannelfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Wspaniały rozdział, masz talent! Zapraszam do siebie ;)
    staystrongffbam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo ciekawie piszesz! Podoba mi sie ta perspektywa. A przy tym opowiadanie nie jest monotonne. Będę zaglądać tu częściej! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  19. Jest to pierwsze opowiadanie na blogu jakim kolwiek, gdzie cały czas czytam! :) Naprawdę...świetnie piszesz, cały tekst da się zrozumieć i jest on przede wszystkim na "nasze"w sensie na podstawie takiej codzienności, bez specjalnego jakiegoś wymyślania niepotrzebnych słów a przedstawione z prostej perspektywy 3-4 osób :)
    Zostaję na dłużej, obserwuję! :)

    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  20. Dobre spojrzenie dwóch osób, odrazu inaczej sie czyta. Można zrozumiec kazdego z osobna. pozdrawiam! :D

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetnie piszesz ! :)

    http://treamicii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. pierwszy raz widze jak ktos pisze z pasja :)
    mam mala prosbe wlacz czcionke czarna a nie biala bo nie widac co sie pisze
    pozdrawiam ! :)

    OdpowiedzUsuń
  23. fajny rozdział :)
    może wsp obserwacja? :)
    zacznij i daj znać locastrica.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetny rozdział! Uwielbiam czytać takie opowiadania. Są mega, a szczególnie Twoje. Czekam z niecierpliwością na kolejne. Zapraszam do mnie z-pasja-w-obiektywie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. świetny!! uwielbiam to czytać rób dłuższe pliss

    OdpowiedzUsuń
  26. świetny!! uwielbiam to czytać rób dłuższe pliss

    OdpowiedzUsuń
  27. Prześwietne opowiadanie! :D
    julia-skorupka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Jest napisane spoko, rozdziały są okej. Post mi się ogólnie bardzo spodobał:)
    Pozdrawiam:)
    http://wiktoriax12.blogspot.nl/2016/02/bo-ona-nie-jest-taka-jak-inni2.html

    OdpowiedzUsuń
  29. Opowiadanie w sumie ciekawe , jednak nie czytałam poprzednich części , ale chyba to zmienię ;)

    MÓJ BLOG:)

    OdpowiedzUsuń
  30. Świetny pomysł na bloga. Masz talent do pisania i bardzo mi się podobał ten rozdział w formie "wypowiedzi" trzech osób, a raczej ich perspektyw. Taka internetowa książka do której każdy ma dostęp :) oby tak dalej!

    http://takpoprostuzyc.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. Nie czytam wielu takich opowiadań, ale gratuluję motywacji, bo sama kiedyś chciałam tak pisać. Trzymam kciuki. :)
    Pozdrawiam, Olivia
    dalilahome.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Zabieram się za czytanie całego bloga ;)
    http://pisanewoda.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. Świetnie piszesz. Tekst bardzo wciąga i jest lekki do czytania. Widać, że masz wiele pomysłów. Czekam na więcej :)

    kasia-kate1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. "
    Greetings from Tropika Club Magazine.

    Tropika Club Magazine is your leading online magazine for the discerning male and female Singaporean. We cover various topics of interest, ranging from beauty and vogue for her, and grooming and style for him, as well as city and destinations and top picks. To learn about Tropika Club's Search Directory for Beauty and Wellness Services, please click on this link

    Check out some of our articles below; they are a good read:

    1. Top 10 Nails & Make Up Salons in North Eastern Singapore

    2.""Getting Your Dream Job During COVID-19)

    3. Top 10 Nails & Make Up Salons in Orchard and Central Singapore

    4. Top 10 Hair Regrowth and Hair Loss Treatment Centres in Downtown Central Singapore

    5.5 Valid Reasons why Girlfriends Bite their Boyfriends"

    OdpowiedzUsuń
  35. "
    We hope to add to the comment feed roll and we are from the Tropika Club Magazine.

    Tropika Club Magazine is your leading online magazine for the discerning male and female Singaporean. We cover various topics of interest, ranging from beauty and vogue for her, and grooming and style for him, as well as city and destinations and top picks. To learn about Tropika Club's Search Directory for Beauty and Wellness Services, please click on this link

    Check out some of our articles below as our contribution to your blog roll:

    1.Top 10 Best Curry Puff in Singapore

    2.Top 10 Best Nasi Padang in Singapore

    3.Top 10 Best Fishball Noodles In Singapore

    4.Top 10 Best Laksa in Singapore

    5.Top 10 Best Soy Bean Curd In Singapore"

    OdpowiedzUsuń
  36. "
    Great post! We would like to feature your post on Tropika Club too if that's possible?
    Tropika Club Deals is part of the Tropika Club ecosystem:

    Tropika Club Magazine – Get the latest scoops on beauty, grooming and wellness
    Tropika Club Deals – Search for the best voucher and coupon deals
    Tropika Club Bookings – Discover and book services at amazing off-peak discounts

    Tropika Club Magazine crafts and curates articles for the discerning male and female. We provide up-to-date articles on Beauty and Vogue for gals, and articles on Grooming and Style for guys. Supporting Tropika Club’s vision to bring the best beauty, wellness and fitness services to our visitors, we also have a review section on the best services and selections under Top Picks.
    "

    OdpowiedzUsuń
  37. "Hello there and greetings from Tropika Club Magazine.

    Tropika Club Magazine is your leading online magazine for the discerning male and female Singaporean. We cover various topics of interest, ranging from beauty and vogue for her, and grooming and style for him, as well as city and destinations and top picks. To learn about Tropika Club's Search Directory for Beauty and Wellness Services, please click on this link

    Check out some of our articles below as our contribution to your blog roll:

    1.9 Best Virtual Workouts for the Circuit Breaker

    2.Top 10 Best Scar Removal Creams in Singapore

    3.Top 10 Best Lip Gloss in Singapore

    4.Top 10 Best Vitamin C Serum in Singapore

    5.Top 10 Best CC Cream in Singapore"

    OdpowiedzUsuń
  38. "
    Great post! We would like to feature your post on Tropika Club Magazine if that's possible?
    Tropika Club Magazine is part of the Tropika Club ecosystem:

    Tropika Club Magazine – Tropika Club Magazine crafts articles on all things Singapore, but with a greater emphasis on local businesses based on our #SupportLocalSG initiative.
    Tropika Club Deals – Tropika Club Deals brings to you great deals and offers from our merchants in the form of amazing discounted vouchers and codes. In addition, enjoy cashback as much as up to 5% for each purchase you make, regardless of the amount you spend.

    Tropika Club Magazine cover a range of topics, ranging from Restaurants and Bars, Beauty and Wellness Salons, Top 10 rankings and listicles, Top Eats as well as What's On at The Moment."

    OdpowiedzUsuń